niedziela, 21 sierpnia 2016

15.01 ,,...a 18 lipca miał odbyć się ślub Oli i Jacka..."

Proszę o przeczytanie informacji po niżej i odpowiedzenie pilne!!!!
-Ja nie wiem a ty Ania chcesz???
-Ja??? A będę mieć własny pokój ??-spytała Ania
-Tak taki dużyyyyy...-odparła Jacek
-To ja się zgadzam- odparła radosna Ania
-Dobra to ja też się zgadzam o ile też będę mieć własny pokój taki duży duży duży- odparła Ola
-O nie kochana ty będziesz cierpieć ze mną w pokoju- odrzekł Jacuś
-No to ja się obrażam- udawała focha 
-Ola...- popatrzył na nią psimi oczkami, Ola nie wytrzymała:
-No dobra, mam trochę oszczędności to możemy je wykorzystać  
-Ja też ma i myślę że moi rodzice też się dołożą- i wtedy wszyscy sobie przypomnieli o Kamili. Ania wtuliła się w Ole.
Miesiąc później
Już po pogrzebie na szczęście Ania nie ma raka Ola i Jacek szykują się na ślub. Wprowadzili się do nowego domu . Mieszkają teraz na obrzeżach Wrocławia. Był to już koniec roku szkolnego a dokładniej 16 czerwca było bardzo ciepło w piątek miało być zakończenie roku szkolnego a 18 lipca miał odbyć się ślub Oli i Jacka. Ola z Jackiem nie mogli się już doczekać.
Sobota i niedziela minęły normalnie Tylko Ola się źle czuła bolał ją brzuch i wymiotowała. Postanowiła jutro kupić test ciążowy. Kolejnego dnia Ola kupiła test i okazało się że...
------------------------------------------------------------------
Hejka!!!
Przepraszam ze taki krótki ale no nw co pisać... 
A teraz ta informacja dla której prosiłam żebyście to przeczytali Chodzi o to że ostatnio się gubię w blogach i chce sobie je zapisać więc wszyscy co to przeczytają proszę podać wszystkie nazwy wszystkich blogów które prowadzicie, bo też dużo osób pozmieniało nazwy i się po prostu bardzo i to bardzo gubię. Oto moja największa prośba i mam nadzieje że na nią odpowiecie. Z góry dziękuje i pytanka:
-Czy Ola jest w ciąży??
Pozdrawia ToJa :)
 

5 komentarzy:

  1. Hejka! Super opowiadanie. Szkoda tylko że takie krótkie. Mój blog:
    WWW.emilkaikrzysiekpip.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Napewno do cb zajrze☺☺☺☺☺
      Dziękuje i pozdrawiam
      ToJa

      Usuń
  2. Szkoda, ze krotko...

    Zapraszam na nowy post: olaijaceklove.blog.pl

    OdpowiedzUsuń